Saturday, May 1, 2010

itu pun nak kena bagitau ke??

oh,saya tak faham kenapa lately,toilet kat wing saya sangat kotor.sinki terutamanya.tadi saya nak gosok gigi dan cuci muka,kat dalam sinki tu ada sisa kek.dahla makan kek tak ajak.pastu tinggalkan sisa kat dalam sinki tu.diorang ni,nama je pompuan tapi tak reti nak jaga kebersihan.takkan benda2 camni pon nak kena bagitau??kadang-kadang rasa macam nak buat undang-undang menggunakan sinki pastu tampal kat toilet,bagi semua orang nampak.haa,lepas tu kalo tak faham-faham jugak,sama ada ayat yang saya tulis tu berbelit-belit diorang tak faham or diorang tu bonehead.sila baca undang-undang menggunakan sinki yang saya baru buat ni:

alamak keciknya tulisan.still boleh baca kan.haa,amacam?ayat saya tak berbelit-belit kan.still boleh faham walaupun tahap pencapaian bahasa melayu saya agak teruk.yep,agak terukla.buktinya,saya dapat tottt *dirahsiakan* dalam spm.eh,nampaknya saya dah terkeluar tajuk ye.hurm,rajin pulak saya nak mencipta undang-undang ni walaupun sekarang ni saya sangat desperate untuk study transport.paper hari isnin ni.dari tadi study tapi susahnya nak faham.epp,terkeluar tajuk lagi.ok,alasan menggunakan kaler yang pelbagai ialah supaya diorang perasan akan kewujudan undang-undang ni dan supaya menarik minat diorang untuk membacanya.haa,apa lagi nak citer?ok,dah tak ada apa-apa.saya nak sambung studylah.chow chin chow!!:)

p/s:poyo je buat undang-undang ni.bukannya nak tampal betul2 pon.saje je lepas geram dalam blog.lagi seminggu sem ni akan berakhir.huhu.masa berlalu dengan pantas.oleh itu,sila hargai masa anda.terima kasih:)

No comments: