Friday, April 15, 2011

UNTITLED


hi my dear readers :)

korang pernah tak alami situasi macam ni...

1- rumet korang balik bilik pastu mencampakkan diri kat atas katil and then tetibe nangis2. pastu jadi murung untuk beberapa hari. ni kes gaduh dgn bf la ni.

2- member korang mengadu 'aku tak tahulah apa masalah bf aku tuh, asyik nak cari pasal jek'...padahal semalam member korang tu baru je citer pasal bf die tuh dengan wajah yang berseri-seri dan bahagia. member korang mengadu camni berulang kali kat korang.

3- member korang cakap 'weh, aku dah break dgn bf aku tuh'. pastu beberapa hari lepas tu cakap lagi 'aku dah break dgn bf aku'. pastu korang konpius lalu bertanya 'babe, cepatnya ko dpt bf baru pastu cepat giler break?'. citer sbnrnya, member korang tu break bnyk kali dgn bf yg sama. senang citer camnila...break pastu couple balik. haa camtulah.

4- member korang mengadu tak dapat nak fokus study coz ada problem dengan bf. pastu rasa down sampai nak extend study.

5- haa yang ni memang tak leh bla. member korang menghilangkan diri time final exam coz lari ikut bf die. sanggup tak amek final sebab bf.. ceh!

hm macam2 ragam orang yang bercinta ni ye. as for now, aku slalu berdepan dengan situasi nombor 2 tuh. sometimes, its annoyed me. sometimes la, tak selalu. hihi. yela, bukan apa...mengadu kat aku yang tak faham apa2 pasal cintan-cintun ni, aku cuma mampu tadah telinga je mendengar. untuk bagi advice, aku tahu advice aku tak bernas. hoho. aku rasa macam nak advice camni kat member aku tuh ..BREAK! BREAK! BREAK! advice ke camtu? macam instruction adela kan. lucky me, tak pernah ada problem dgn bf. erk?? memanglah tak pernah ada problem dgn bf, dah aku...takde bf. hahah.

nasihat aku pada korang-korang yang bercinta ni.
jangan terlalu sayang pada seseorang kerana mungkin orang tu akan jadi orang yang kamu benci suatu hari nanti. dan jangan terlalu benci seseorang kerana mungkin orang tu akan menjadi orang yang kamu sayang suatu hari nanti.

till then. tata :)

err, boleh tak tetibe aku nak letak pic ni...padahal pic ni takde kena-mengena langsung dengan this entry. hehe.

okay, tata buat kali kedua :)

1 comment:

SYAFIQAHSALEH said...

suka nasihat tue..btul btul :)