Saturday, May 7, 2011

FULAMAK, FAISAL ABDULLAH CAKAP SAYA BLOGGER HEBAT??


wah, tajuk entry nak gempak je kan? kan? ;p

hai. morning you all =)

you all tahu tak blogger Faisal Abdullah?

hm i just passing by his sites 2dayblogger.com and then i found this...


alaa tunggu apa lagi? klik la, klik la, klik la. hihi (^_^).

ahha, betullah tu. jawapan yang kat bawah sekali tu yang ada tulis miss enigma tu, haa saya lah tu. (berapa banyak 'tu' daa..).

saya cuma berkongsi jawapan untuk soalan 'bila korang mula berblogging dan kenapa?'.

tak sangka pulak dalam ramai-ramai blogger yang berkongsi jawapan tu, Faisal Abdullah turut senaraikan komen saya. oh adakah ini top 6 jawapan? hihi perasannya saya. tapi apa-apa hal, saya berasa gembiralah ye *winkwink*. lagi-lagi bila Faisal buat tajuk entry 'apabila BLOGGER HEBAT menjawab soalan bila korang mula berblogging dan kenapa?'. hehe. saje je nak on caps lock untuk perkataan blogger hebat tu *blushing*. ahh sudah, nampaknya saya sedang perasan untuk kali kedua. okay, now stop it! faktanya, saya cuma budak baru belajar dan sedang bertatih di dunia blog ye kawan-kawan ;p

kesimpulannya, antara benda terawal yang saya buat pagi ni ialah senyum sorang-sorang kat depan laptop seperti gambar di atas (oh please. daya, kaw tak boleh bezakan gelak dengan senyum ke? gambar kat atas tu gambar tengah gelak okay? dushh!).

hm okay lah. cukup sampai di sini dahulu. jumpa lagi di entry akan datang.

tata =)

No comments: