Monday, May 16, 2011

SYLLABUS, MOHR WEB SITES...MATCH!!!

8.12 in the morning on 17 May 2011.

kenapa aku mesti nak kena mention waktu dan tarikh setiap kali di awal entry? sebab waktu dan tarikh kat blog ni...tak betul! dan aku tak tahu camne nak betulkan dan tak tahu sama ada boleh dibetulkan atau tidak..hihi

oh btw, sekarang ni aku sedang mencari information untuk subjek Employment Law. semalam aku dah start kelas (intersessi). first kelas lagi, lecturer aku dah mengajar 2 chapter. kepala aku tepu betul semalam ye. dah la kelas agak lama berbanding kelas di hari biasa. biasanya kelas 2 jam, tapi untuk intersessi kelas 2 jam setengah. 'aha..lebih 30 minit je pun...apedaa..itu pun nak kecoh'...mesti korang nak cakap macam tu kan? kan? ;p

hm lecturer aku suruh match kan syllabus subjek Employment Law dengan maklumat yang terkandung di dalam web sites Ministry of Human Resources (MOHR). but the problem is aku takde pun syllabus tu..hehe.

okay cukup dulu sampai di sini buat masa sekarang. aku nak explore web sites MOHR ni.

tata :)

1 comment:

MJ said...

ko boleh betulkn tarikh dan masa tu bile nk publish post..