Monday, September 12, 2011

NEW SEMESTER, NEW CAMPUS, NEW FEELING.

Assalamualaikum W.B.T...

First of all...selamat hari raya semua! hee~ lambatnya aku wish selamat hari raya.

hurm, raya tahun ni agak berbeza sedikit. ada orang bagi aku biskut raya. nak tahu tak siapa yang bagi?? hihi. aku keje kat taska time cuti sem aritu. jadi, yang bagi kuih raya tu...parents budak yang aku jaga kat taska tu la. yang buat aku tersenyum-senyum sendiri, ada parents yang tulis nota kat atas bekas biskut raya tu. dia tulis ,''Puan Dayah, selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin. terima kasih kerana menjaga Habsah''. perrrgghh Puan tuuuu. aduhai, lambat lagi kot untuk aku menyandang title Puan tu.

oh ya, hari ni first day aku untuk semester 5 di UiTM Puncak Alam. warrggghh aku still tak berapa dapat nak terima kenyataan yang aku kena tukar kampus! aku duk umah sewa. perrgghh jauh betul nak menapak ke tempat tunggu bas. and then tangga dari kolej ke fakulti tu...is it real?? tinggi dowh. ala2 cam tangga kat Batu Cave. rasa cam nak tercabut kepala lutut aku ni haa naik tangga tu. cuba buat eskalator ke...kan bagus. hihihi.

hurm, whatever it is...aku just bear with it la. lagipun tinggal satu sem je pun...InsyaAllah.

i guess that's all for now.

AJA AJA FIGHTINNGGG!! =D

No comments: