Friday, April 13, 2012

CENDERAHATI DARI BANGKOK.


Di suatu pagi yang hening,


Aku: “Kak Semaahhh, uih lamanya tak nampak akak..rindu pula rasanya..hahaha”


Tak lama lepas tu, tiba2 aku dapat keychain macam gambar kat atas tu. Kak Semah cakap oleh kerana aku ni kecil orangnya, jadi dia bagi yang saiz kecil lah. Hmm tak kisah pun dapat yang saiz kecil, sebab yang saiz besar tu coraknya “liplap-liplap” dan aku tak minat. Yang saiz kecil ni senang dibawa ke mana-mana dan sesuai untuk letak duit syiling..hihii. Apa-apa pun, terima kasih ye Kak Semah! =D


Oh ya, Kak Semah beli Iphone dan Ipad semasa di Bangkok. Cuba teka berapa harganya?? Kalau aku beritahu harganya, korang jangan nak terkejut badak pulak ye..heheh. setiap satu harganya RM300! Haa terkejut tak? terkejut tak?? Tapi masa tu dia beli banyak-banyak, sebab pergi secara berkumpulan kalau tak silap. Jadi ramai la yang nak shopping gadjet. Paling penting, mestilah kena pandai tawar-menawar. Kalau tak tawar-menawar, mana mungkin dapat harga semurah itu =)

No comments: