Friday, July 3, 2015

BERBUKA PUASA CUM REUNION.

Salam all!

Pejam celik pejam celik da masuk pertengahan Ramadhan dah. Apa khabar iman & amalan anda? Hukhuk..

Biasanya time bulan puasa ni, ramai yang mengambil kesempatan untuk berbuka puasa sekaligus reunion bersama teman-teman sekolah. Aku pun tak terkecuali. Tahun lepas merupakan kali pertama aku participate dalam aktiviti berbuka puasa cum reunion bersama teman-teman semasa sekolah rendah.

Sebenarnya memang terasa agak janggal kerana aku dah lama tak bersua dengan mereka semua. Kalau recall balik that moment was like krik.. krikk.. But then I realised that I relieved they are living good life. Ada yang dah kahwin, ada yang dah ada anak satu. Ada yang dah bertunang dan siap bawa tunang ke reunion. Ada yang bawa member, walaupun aku sendiri tak pasti itu member biasa atau member istimewa. Ada yang masih single-mingle.. haa yang ni aku letteww

Tahun ni, tak pasti la sama ada mereka ni akan anjurkan such reunion or tak. Tapi dah dengar bunyi-bunyi di group FB untuk berbuka puasa bersama. Persoalannya, adakah aku akan join? Hmm..........

No comments: